Direct Business
Podręcznik do biznesu w konwencji metody bezpośredniej, przeznaczony dla osób zainteresowanych zagadnieniami, takimi jak: promocja i reklama, marketing i zarządzanie, public relations, negocjacje, zarządzanie zasobami ludzkimi, produkcja i konkurencyjność na rynku, struktury organizacyjne firm, strategia planowania oraz procesy podejmowania decyzji, finanse, terminologia bankowa, obsługa kredytów, akcje oraz wiele innych.
Podręczniki Direct Business to 4 części, poświęcone różnym zagadnieniom biznesowym:
- Marketing & Management
- Computers, Banking & Finances
- Industry, Politics & Law
- Communication in Everyday Life
Direct Business to ponad 750 nowych słówek i idiomów związanych z językiem zawodowym. Ze względu na zakres tematyki, jest to kurs przeznaczony dla Słuchaczy powyżej poziomu intermediate. Ludzie związani z biznesem i chcący efektywnie uczestniczyć w rozmowach z partnerami zagranicznymi, powinni mieć najpierw solidne podstawy języka ogólnego, a dopiero potem szlifować zakres słownictwa specjalistycznego.